sobota, 29 września 2012

Siema!

Hej! Jestem nową redaktorką, na razie na próbnym, ale mam nadzieję zostać tu na dłużej ;).
Trochę o sobie:
Jestem w miarę normalną dziewczyną. Interesuję się grafiką komputerową, książkami, zwłaszcza Fantasy oraz rysownictwem. Nie lubię swojego imienia, więc możecie mnie nazywać moim nickiem -  Cassie. Profil na zapytaj mam, oto on: mój profil na zapytaj Jestem w 2 gimnazjum, przez co nie będę mogła mega często dodawać nowych postów, ale postaram się ;D.
To chyba wszystko o mnie... Przejdźmy do głównej części tego posta: dodatków.
  • Zestaw herbaciany xd
Wszystko jest w formacie png, czyli z przeźroczystym tłem ;d


Bannery:
Darmowy hosting zdjęć


Darmowy hosting zdjęć


Darmowy hosting zdjęć


Darmowy hosting zdjęć


Darmowy hosting zdjęć


Obrazki:
Darmowy hosting zdjęć


Darmowy hosting zdjęć


Przypinki:

Darmowy hosting zdjęć




Darmowy hosting zdjęć




Darmowy hosting zdjęć




TŁO:



 TO PRZYKŁADOWY TEKST :DBLABLABLACOŚ TAM COŚ TAMPRZYKŁADOWY ...  ;d      




To wszystko w tym poście. Mam nadzieję, że wam się podoba ;). Do następnego postu :D

4 komentarze:

  1. No, no, nie żałuję, że cię przyjęłam. Świetne. (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Robicie też dodatki na blogspota?
    Jeśli tak to chciałabym zamówić nagłówek do bloga Szarobure Chmury.
    Chcę, żeby znajdowały się tam elementy związane z moimi zainteresowaniami:
    -Muzyka
    -Książki
    -Fotografia
    -Taniec
    -Paryż.
    Kolorystyka to taka ciemno beżowa... Mam nadzieję, że da się zrobić?

    Z góry dziękuję :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że da się zrobić ;D Może to chwilkę potrwać, ale to chyba nic takiego, nie? ;d

      Usuń