czwartek, 16 lutego 2012

Pare spraw.

Musze was spytać dziś pare rzeczy.

1. Czy wy też chcecie , żebym odeszła z bloga ?

Z resztą  zobaczcie sami  tutaj jest http://zapytajownia.blogspot.com/2012/02/testt.html

Chcecie ? Piszcie w komentarzach.




2. Chciałabym choć 1 mieć besta na głównej

A mi tu został w poczekalni :CC

Więc proszęęę , wrzudźcie na fb  http://besty.pl/archive/640052




3. Więc tak , dałam wam ten "Testt"(KLIKNIJ ŻEBY PRZEJŚĆ DO POSTA ) co jak wspomniałam jest z bloga Mackiego .  No więc mały edit
Tu jest ten kod i  ( PROSZĘ DANIO , NIE EDYTUJ , BO TO MA TAK BYĆ) i ja wam dałam kod , wiem , ale teraz tak jak tam jest tylko tam jest serce , a wy możecie dać dowolny kształt lub napis

<b id="pylek_div">1xff#ffffffxff2xffTU DODAJ NAPIS LUB ZNACZEKxff20xff100xff100xff3xff0xff50xff0</b><script src="http://profilki.com.pl/kody/pylek_init.js"></script>

wklejacie to na profil i macie np tak jak u mnie http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_339602.html

9 komentarzy:

  1. 1. nie co ty fajna jesteś :o
    2. nie mam fejsa ;( ale świenty best xD
    3. cool :D

    Pozdrawiam zαкяę¢σиα.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Tak odejdź stąd jesteś beznadziejna. Nie masz za grosz zorganizowania, szacunku, tylko bluźnisz co nie jest fajne, przekupujesz, żeby na ciebie głosowali na bestach, i przypisujesz sobie cudzą pracę. Tzn. może nie do końca przypisujesz, ale wszystko co dodajesz, jest z bloga mackie'go. Np. teraz dodałaś pyłek i to że można wstawić co się chce tam, to przypisałaś sobie, ale to nie jest twoje, bo było już dawna na blogu mackie'go.! To Danio i tester harują jak woły (Kocham Was i waszą ciężką pracę na tym blogu Danio i Testerze), a ty co kolwiek dodajesz, to jest kopiowane z innego bloga, i przypisane, że jest skąd indziej. Przynajmniej nie mówisz, że to twoje.
    Błagam Cię danio, zrób coś z nią! Ona rujnuje cały blog, poszukaj lepszej pracownicy, jest tyle utalentowanych osób, a nie takie kopiujące bezrobocie!

    2. Hahaha. mam facebook'a ale w życiu nie wystawię tego besta.

    3.I o tym mówiłam! To nie jest twoja praca ! Mackie już dawno wymyślił, że można wstawić tam, co się chce! PLAGIAT!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie, Petitek się stara! Zrobiłam teraz ankiete i zobaczy się co większość stwierdzi.

      Usuń
    2. O , co ty nie powiesz. A MOŻE MI POWIESZ CO TY UMIESZ? JA ODPOWIEM - GÓWNO! JESTEŚ GÓWNEM JEBANYM I NA NIC CIĘ NIE STAĆ , NAWET NA CIUCHY Z LUMPEXU. Większość moich prac NIE JEST Z BLOGA MACKIEGO.

      Usuń
    3. danio i widzisz o to mi właśnie chodzi.
      Teraz ten blog nie jest fajny z nią. Obraża mnie, jak ja jej w dobry sposób powiedziałam co mi się nie podoba.
      To mi dojeżdża że mam ciuchy z lumpexu, jestem jeb... gownem itp. wyjątkowo dziecinne.

      Usuń
    4. Cóż... jeśli mogę coś wtrącić, to to prawda, że ρєтιтєк troche naruszyła zasady które wprowadziłem na użycie moich kodów (prosiłem aby na blogach podawać link do mojego bloga zawsze gdy wstawia się kod), ale też nigdy nie pisała że kody są jej dziełem. Na pewno jednak jej działanie nie zasługuje w mojej opinii na taką ocenę, a tym bardziej tyle nienawiści.

      Swoją drogą sam miewam problem z takimi anonimami - radzą prowadzącemu bloga co zrobić, bo ktoś "rozwala" blog itp, choć jedynym na takim blogu problemem jest właśnie zawiść owych anonimów :)

      Usuń
    5. Prawda stary, według mnie Petitek i anonim zawinili, ale ankieta wszystko okaże :)

      Usuń
  3. Nje, przeciez starasz sie, dodajesz duzo postow, przykladasz sie do bloga.. Czemu chcesz odejsc?

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się nie podoba, powinnaś odejść

    OdpowiedzUsuń