piątek, 24 lutego 2012

Opisy o muzyce - zamówienie.


Dziś na życzenie daje wam opisy o muzyce.

---------------------------------------------------------------
"Muzyka jest większym objawieniem niż cała mądrość i filozofia ".

Jestem tą dziewczyna, która ma zawsze telefon w ręce, słuchawki w uszach i tego jednego w myślach...

Trudno określić, ile muzyka, w samotności i nieszczęściu przynosi ulgi, ani też przed ilu pokusami może ustrzec w pomyślności.

Ja nadal pamiętam tamten zapach, tę muzykę i blask Twoich oczu, gdy poznałam Cię...

Bo dla mnie muzyką jest nawet szum liści ;-)

Muzyka jest hasłem bez znaczenia dopóki nie trafi na otwarty umysł

Muzyka miasta, muzyka bez słów

Czy słyszysz jak tam daleko muzyka gra? Zatańcz ze mną jeszcze raz !

Choć Muzyka Nie Jest Wszystkim To Bez Muzyki Wszystko Byłoby Niczym

Muzyka jak powietrze nie da sie bez niej żyć

muzyka pozwala zapomieć o wszystkim...choć na chwile pozbyć sie smutku ♥

"Muzyka jest czymś więcej niż melodją. To uczucia"
--------------------------------------------------------

1 komentarz: