poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Głupota na profilkach.

Jak wszyscy wiecie Danio wygrała ranking najlepszych profili.
Niestety skończyło się to wielką kłótnią na profilkach.
Napiszę wam skrócony plan wydarzeń.

1.Marysia(Największa prowokatorka kłótni) pisze, że Danio jest lizusem.
2.Zaczynam Bronić Danio.
3.Marysia i jej banda(normalnie mafia prószkowska) naskakuje na mnie tekstami typu ''wypierdalaj,nie mieszaj się''.
4.Coraz gorsze teksty obraźliwe dla Mackiego i Danio.
Całość trwała około 4 godzin i trwa nadal http://666-666-666.chatango.com/
Przeraża mnie chamstwo tamtejszych użytkowników,chyba wszyscy wiedzą że zazdroszczą.
Jutro dam wam wszystkie screeny(w tej chwili mam ich 113).
Bardzo mnie zawiodła ta strona i nie mam zamiaru już w niej korzystać.
Chyba wszyscy wiemy, że ''mafia'' dostanie bany,ale mackie'go teraz nie ma.
Pozostaje czekać na efekty!

Ps.Przepraszam za brak notek,ale jutro mam test.W środę i czwartek zasypie was notkami,na które już mam pomysł ;)

8 komentarzy: