sobota, 14 kwietnia 2012

Mała zmiana co do konkursu!

Pamiętacie konkurs - KLIK XD?
Więc małe zmiany: 


1. Jako nagroda będzie można wybrać między jakimś dodatkiem, zareklamowaniem czego się chce i... zmiany nicka. Podziękowania do Tester, która zaoferowała, że może być zmiana nicka :D

2. Póki co wzięło udział tylko 7 osób (wiem konkurs trwa do jutra, ale wątpię, że jeszcze dużo osób się zgłosi :P), tak więc ja + redaktorki wybierzemy TYLKO 3 najlepsze piosenki, które będą a ankiecie.

3. Ankieta będzie trwać dokładnie tydzień. Zwycięzca zostanie ogłoszony dzień później :)

9 komentarzy:

  1. Całkiem Fajna zmiana . ; D
    Myślę że uczestnikom konkursu się Ona spodoba :)
    A ja mogę jeszcze zareklamować bloga i ten post, by więcej osób się zgłosiło . Tyle mogę z mojej strony . < 33
    Pozdrawiam . ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Danio, będziesz robić jakiś kolejny nabór redaktorek na bloga ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas można się zgłaszać:) Chcesz się zgłosić?

      Usuń
    2. Ja chciałabym zgłosić się na redaktorkę. ;) , mój nr. chyba masz , ale podam Ci go : 38369816 . ; ]

      Usuń
  3. Ja się zgłaszam do konkursu. ;p
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1006938.html
    Rihanna - We Found Love feat. Calvin Harris
    ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. mogę się jeszcze zgłosić? http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_88535.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już za późno :(
      Ale z tego co pamiętam już się zgłosiłaś :D

      Usuń
    2. No daj jej jeszcze szansę,
      Fajną piosenkę ma nawet . ; D

      Usuń