wtorek, 17 kwietnia 2012

Opisy :D

Tak jak obiecywałam, sorry , że dzisiaj ale nie wyrabiam :D
Opisy o miłości
 ♥ I jak moje życie miało by wyglądać bez Ciebie ?
 ♥"Kocham Cię" dwa słowa a tak wiele znaczą
 ♥  - Zaraz wracam.  - Ale ja potrzebuję Ciebie teraz,tu
 Opisy o złamanym sercu
 </3  "Z nami koniec" usłyszałam te słowa , uciekłam a teraz żałuję , że go znałam
 </3  Idź do tej idiotki , myślałeś w ogóle jak ja się czuję ?!
 </3  Upadnę na zawsze , mam dość tego świata , który nic nie robi z takimi ludźmi jak on
 </3  I co  teraz , ona Cię zostawiła i chcesz do mnie wrócić ? Żałosne wiesz ?
Opisy o rapie
  ♪  Jedyna rzecz która mnie jeszcze trzyma na tym świecie to rap
  ♪  Jaki sens miałoby życie bez rapu ?
  ♪  Gdy się mnie spytasz co to rap , to Ci odpowiem , że to moje życie
  ♪  Możesz zabrać wszystko co mam , możesz zniszczyć wszystko czym jestem , ale rapu nie oddam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz